2019. nov 27.

Helyesen magyarul - ki vagyok én?

írta: Helyesen magyarul
Helyesen magyarul - ki vagyok én?

Mosolygó-Marján Erzsébet (Böbe) vagyok, a Helyesen magyarul tulajdonosa, szerkesztő és korrektor.

bobe_profil.png
A betűk szeretete már kisiskolás korom óta bennem él. Olvasni is imádtam, de az akkor még hagyományos, borítékban kapott levelektől az újságokig mindenhol kijavítottam a helyesírási, gépelési vagy értelmezésbeli hibákat.

Ez a „mániám” azóta is végigkísér mind a munkám, mind a tanulmányaim során. Ügyvitel szakos tanárként és kommunikációs szakemberként is hasznát veszem ennek a tudásomnak. Több mint tíz éve foglalkozom mindenféle írott anyag korrektúrázásával, nyelvi gondozásával és szerkesztésével

Szívügyemnek tartom a szép magyar beszédet és írást, ezért humoros, ugyanakkor közérthető módon próbálok segíteni eligazodni az olvasóimnak a helyesírás útvesztőiben. A Helyesen magyarul Facebook oldalán nyelvi fejtörőkkel, vicces írásokkal is találkozhatsz. Ha van kedved, tarts velem!

Hogy mivel is foglalkozom, megnézheted ebben a videóban.

Szólj hozzá

szerkesztés helyesírás korrektúra Helyesen magyarul Mosolygó-Marján Erzsébet